Odrazovým můstkem téměř každého podnikání jsou dokonale zpracované webové stránky. Více než devadesát procent potencionálních zákazníků hledá tu „svou“ firmu právě na internetových stránkách.
- Dnes se na internetu nakupují veškeré druhy zboží, sjednávají se smlouvy mezi obchodními partnery, hledají se služby všeho druhu.
- Internet se prostě stal nedílnou součástí našich životů.
- A do budoucna to jistě jiné nebude.
Tento fenomén se ještě více dostane všem pod kůži.
- To, co stačilo před několika lety, už je dnes v této oblasti málo.
- Už nestačí jen „vystavit“ své produkty a očekávat, že se zákazníci jen pohrnou.
- Je třeba pro to udělat mnohem více.
- O tom vědí své programátoři a designéři, kteří se právě touto problematikou zabývají.
Podle jejich zkušeností je základem úspěšnosti každých webových stránek a poté jistě i společnosti, které patří, logo. Grafika Brno vytvoří nadčasové a naprosto originální logo, které bude snadno zapamatovatelné.
- Hudební skladatelé tvrdí, že hit potřebuje ke své úspěšnosti podobu s některou slavnou skladbou.
- Tady je tomu právě naopak.
- Logo musí být nezaměnitelné a naprosto originální.
- Je to základní prvek vizuální identity každého majitele webu.
Změna loga může firmě uškodit
Logo nelze dost dobře v budoucnu měnit. Znamenalo by to začínat v podstatě opět od začátku. Je tedy lépe vše svěřit už na startu do rukou odborníků, kteří přesně vědí, jaké jsou nejnovější trendy a co český nebo i světový trh očekává.
- Logo je sice jednoduchý obrázek, ale musí být propracovaný do nejmenšího detailu.
- Zvyšuje atraktivitu a určuje image značky.
- Může být vtipné, jednoduché, propracované.
- Může být jakékoliv, jen ne nudné a fádní.
Logo je ale teprve začátek celé cesty. Práce na webových stránkách totiž nikdy nekončí. Stále je co vylepšovat a zdokonalovat.